E-kereskedelem
A CRM egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely lehetővé teszi a vállalat üzleti folyamatainak beállítását és az értékesítés automatizálását.
A CRM-integráció végrehajtása és a rendszer beállítása egy weboldallal együtt elengedhetetlen az e-kereskedelmi üzletfejlesztéshez és a méretezéshez.





E-kereskedelem projektjeink
Mélyen megértjük a felhasználói szokásokat és viselkedést. Elkötelezettek vagyunk a tényeken alapuló ismeretek és egyedülálló innovációs márkánk, amely segít uralni a versenyt.
Ingyenes árajánlatot szeretne kapni?
Készen állunk megválaszolni a kérdéseit, és elkezdeni a projektet
CRM a szolgáltatások számára
A szépségszalonok és az autójavító műhelyek vezethetik az ezermesterek és a helyiségek foglaltságának ütemezését, és foglalhatják az időt. Az ütemező megjeleníti a rendelkezésre álló erőforrásokat.
A CRM marketing segítségével küldjön emlékeztetőket ügyfelei telefonjára és e-mail címére.
Értékesítési tölcsérek és alagutak
Irányítsa értékesítési tölcséreit, és építsen kapcsolatokat közöttük. Az ügylet nem csak az új irányba mozog, hanem az előző irányban is marad, lehetővé téve, hogy helyes jelentéseket készítsen a lezárt ügyletekről, és lássa a teljesített értékesítési terv helyes számait.
Az értékesítési alagutak használata azok számára fontos, akik az eladás után más irányba mozdítják el a tranzakciót (pl. telepítés, szerviz, keresztértékesítés stb.).
Szerezzen be egy leendő weboldal ingyenes prototípusát!
Készen állunk megválaszolni a kérdéseit, és elkezdeni a projektet